Då kan eg med glede fortelje at alle eksamenar er vel bestått. Eg fekk dei tilsendt i posten frå det internasjonale kontoret og alt ser bra ut. Det kjennes veldig godt å vera ferdig. Då kan eg fokusere hundre prosent på neste års studie, nemleg Musikk. Det gledar eg meg veldig til. Nesten like spennande som tanken på praksis i ungdomsskulen. Før den tid skal eg feriera litt med bil og telt i Noreg.
Ha ein flott sommar vidare folkens!
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar